Wstęp

Authors

Klaudia Cymanow-Sosin
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
https://orcid.org/0000-0003-3248-9499
Dariusz Tabor
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
https://orcid.org/0000-0001-8071-4174

Synopsis

Author Biography

Klaudia Cymanow-Sosin, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Medioznawca, kierownik dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach w Szkole Doktorskiej UPJPII; wcześniej zastępca dyrektora Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierownik kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe — reklama, branding, public relations; adiunkt w Katedrze Mediów i Komunikacji Społecznej. Specjalizuje się w obszarze media relations, komunikacji wizerunkowej i public relations. Wydawca, doradca ds. mediów, autorka między innymi Lokowanie idei w reklamie, Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku, Metafory we współczesnej reklamie, współredakcja książki Etyczność w mediach — między pogardą a szacunkiem) oraz około 70 publikacji naukowych i publicystycznych. Należy do PTKS, komisji Polskiej Akademii Umiejętności, dwukrotna wiceprzewodnicząca Rady Programowej Radia Kraków.

Downloads

Published

October 19, 2023

License

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.